چت

ღ lovely peopleღ

باسلام

 




بهترین چت روم برای دخمل ها وپسمل ها محیطی آروم و صمیمی 

دوستان حتما برید

باتشکر ازهمه عزیزان

Www.chatna.ir


نظرات شما عزیزان:

پریوش
ساعت15:16---9 دی 1394
من آماده تبادل لینک هستم، اون هم با پیجی که در صفحه اول گوگل هست...منتظرم

پیرمرد24 shgi
ساعت1:49---28 بهمن 1392
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
بیشتر ازعشق ،از پول،از ایمان ،از شهرت ،از انصاف
"به من حقیقت بده
خدایا گفتم بریدم
گفتی:لاتقنطوا من رحمت الله
گفتم:کی می دونه تو دلم چی میگذره؟
گفتی :ان الله یحول بین المرء و قلبه
گفتم هیچ کسو ندارم
گفتی:و من یتوکل علی الله فهو حسبه
گفتم فراموشم نکردی
گفتی:فاذکرونی اذکرکم
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گ ل][گل][گل][گل]
با مطالب کوتاه جدید بروزم.دوست داشتید تشریف بیارید


شکارچی قلبها
ساعت10:23---10 خرداد 1392
سلـــــــــام
وب خیلی عالی و پر محتوایی داری
کارت بیسته
ممنون ک بهم سر زدی
فدات


امير
ساعت16:35---16 ارديبهشت 1392
سلام خوبي گلم فدات بشم خيلي با حاله

sajjad
ساعت9:38---12 ارديبهشت 1392
merccy az inke nazar dadi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, | 23:32 | moon |

ghalebhaa